Vi har fået riesenschnauzerhvalpe den 14. marts 2007 efter Virrill vom Lobbachtal og Dominique.

Der er nye billeder af hvalpene


Der er 5 hanner og 3 tæver.
Vi har fået riesenschnauzerhvalpe den 14. marts 2007 efter Virrill vom Lobbachtal og Dominique.

Der er nye billeder af hvalpene


Der er 5 hanner og 3 tæver.
(c) 2014 Maren-Brems.dk